Pages

Sunday, August 13, 2017

ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႔လယ္က ဘာလင္တံတိုင္း-၂ (The Berlin Wall in downtown Bangkok 2)

ေကာင္းတာက 
က်ေနာ္တို႔ ေနစရာေနာက္တႏွစ္ ရွိေသးတယ္။
လူအမ်ားက ဒီမိနစ္ကို စုေဆာင္းထားဖို႔ေတာင္ မရွိတာ သိပ္ဆိုးတာေပါ့
ဘဝဟာ တစံုတရာေတာ့ ႀကီးျမတ္ပါတယ္
အခ်စ္က ဒီထက္ပိုတာေပါ့။

ေကာင္းတာက
က်ေနာ္တို႔ ေနစရာေနာက္တႏွစ္ ရွိေသးတယ္။
လူအမ်ားက ဒီမိနစ္ကို စုေဆာင္းထားဖို႔ေတာင္ မရွိတာ သိပ္ဆိုးတာေပါ့
အိပ္မက္ေနတာက တစံုတရာ ႀကီးျမတ္ပါတယ္
လက္ေတြ႔ဘဝက ဒီထက္ ပိုတာေပါ့။

က်ေနာ္တို႔ ေနစရာေနာက္တႏွစ္ ရွိေသးတယ္
ဆိုးတာက က်ေနာ္တို႔က အလင္းေရာင္နဲ႔ အရိပ္ေတြမွာ
ရယ္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ သိမ္းၾကံဳးယူငင္ေနၾကတယ္ 
ပိုၿပီး စစ္မွန္တဲ့ အမွန္တရားကို ေမွ်ာ္လင့္ရင္းနဲ႔

ေကာင္းတာက
က်ေနာ္တို႔ ေနစရာေနာက္တႏွစ္ ရွိေသးတယ္။
ဘာလင္တံတိုင္းကို ေသေစခဲ့တာ ဘယ္ေလာက္ရွက္စရာ ေကာင္းသလဲ
ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႔လယ္ရဲ႔
မီးခိုးမ်ား၊ မီးေတာက္မ်ားက ျပန္ေပါက္ဖြားလာခဲ့ၿပီ။

အေရွ႔ေတာင္အာရွ စာေရးဆရာဆုရွင္၊ ဆီရီဝုန္ ကဲေယာက္ကန္ (Siriworn Kaewkan)၊ ထိုင္းကဗ်ာ

No comments:

Recent Comments