Pages

Thursday, January 17, 2008

ဗံုးေတြကြဲတယ္

ဘနာဇီယာဘူတို ဗံုးခြဲ လုပ္ၾကံ
ခံလိုက္ရသတဲ့
က်ေနာ္ ပခံုးတြန္႔ျပလုိက္တယ္။
သူကလည္း ကံကို ဆိုးပါတယ္။

အီရတ္မွာ အပတ္လိုက္ ဆက္တိုက္ပဲ
ဗံုးထပ္ကြဲျပန္သတဲ့
က်ေနာ္ပခံုးတြန္႔ျပလိုက္တယ္
ဒါ သတင္းမွ မဟုတ္တာ။

အိမ္သာထဲမွာ ဗံုးေတြကြဲသတဲ့
က်ေနာ္ပခံုးတြန္႔ျပလိုက္တယ္။
လုပ္တဲ့သူ က်ေနာ္သိတယ္။
ဒီေရာဂါ မေသးဘူးပဲ
အာဏာျမဲမယ္ ထင္ေနေသးတယ္။

ဗံုးခြဲရင္ေတာ့ ခြဲပါ
လူေတြေသတာေတာ့ မေကာင္းဘူး
က်ေနာ္ ပခုံးတြန္႔ျပလိုက္တယ္
က်ေနာ္လည္း ဘုရားသခင္မွ မဟုတ္တာ။

က်ေနာ္မွာလည္း မ်က္ရည္ယိုဗံုး ကြဲသြားတယ္။
သူမ်ားေတြက ပခံုးတြန္႔ျပၾကမွာေပါ့
ခံရတာေတာင္နည္းေသး။
အဲဒီ ဘေလာ့ကိုပဲ အားအားယားယား သြားေရးေနတယ္။

ေယာဟန္ေအာင္

1 comment:

Kaung Kin Ko said...

ကဗ်ာေလး ခံစားသြားပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

Recent Comments